Kauppakeskusjohtaminen, markkinoinnin ja viestinnän johtaminen, brändiuudistus
Kauppakeskus Arabia ja Duo ovat alueidensa vilkkaita, kehittyviä ja monipuolisia päivittäistavaravetoisia keskuksia. Ne vastaavat laajasti alueensa asukkaiden tarpeisiin tarjoamalla monipuoliset palvelut ja ostosmahdollisuudet saman katon alla. Keskukset sijaitsevat kehittyvillä kaupunkialueilla, tiiviin asutuksen, työpaikkojen ja oppilaitosten läheisyydessä ja ne ovat helposti saavutettavissa niin autolla, julkisilla kulkuvälineillä kuin kävellen.
Kauppakeskus Arabia ja Duo siirtyivät NREPin omistukseen kesällä 2019. Keskuksilla ei ollut aikaisemmin omaa brändi-ilmettä vaan ne olivat toimineet edellisen omistajan brändin alla. Keskukset tarvitsivat kokonaisvaltaisen graafisen ohjeistuksen, logot ja mainonnan konseptit, jotka sopivat niiden kohderyhmälle, arkkitehtuuriin ja tarjontaan.
Arabialle ja Duolle toteutettiin yhteistyössä kumppaneiden kanssa laajat asiakastutkimukset ja analyysityö. Näiden pohjalta Newsecin kaupallinen tiimi kilpailutti mainostoimiston ja rakensi keskuksille markkinointistrategiat ja vuosisuunnitelmat. Valitun mainostoimistokumppanin kanssa lähdettiin luomaan keskuksille personoidut konseptit, jotka puhuttelevat alueensa asukkaita ja tuovat esille keskuksien tarjontaa ja persoonallisuutta. Uudet graafiset ilmeet toimivat myös facelift-projektin pohjana.
Kauppakeskus Arabia ja Kauppakeskus Duo ovat vahvistaneet asemaansa vaikutusalueensa toimivina keskuksina. Niiden markkinointi on tavoittanut sille asetetut tavoitteet ja uudet brändit on jalkautettu kuluttajien tietoisuuteen.
”Olemme tyytyväisiä Kauppakeskus Arabian ja Duon uudistuneisiin brändi-ilmeisiin ja Newsec tapaan johtaa tarkasti ja tavoitteellisesti kauppakeskuksiemme markkinointia ja päivittäistä operatiivista toimintaa. ” kertoo Anu Hulkkonen NREPiltä.
Newsec vastaa kauppakeskus Arabian ja Duon päivittäisestä kaupallisesta johtamisesta sekä markkinoinnin ja viestinnän johtamisesta.