Kauppakeskusjohtaminen, markkinoinnin johtaminen, kauppakeskuksen avaaminen, brändiuudistus
Vuonna 2013 avattu espoolainen kauppakeskus Liila tarjoaa Läntisen Uudenmaan laajimman valikoiman kodin ja harrastamisen erikoisliikkeitä saman katon alla, mm. Power, Rusta, Vepsäläinen, Jysk, Masku, Hööks, Hockey Base ja Golf Sky. Liila sijaitsee Suomenojalla Länsiväylän varrella. Pinta-alaltaan Liila on 20 000 m2 kokoinen ja liikkeitä on yhteensä noin 20 kpl.
Kauppakeskus Liila uudistettiin kevään-syksyn 2020 aikana kokonaisuudessaan ja samalla keskuksen liikevalikoimaa ja konseptia kirkastettiin.
Liilan brändi-ilme ja markkinointi olivat vanhentuneet, eivätkä ne enää vastanneet uudistuvan keskuksen tarpeita. Vanhat mediavalinnat ja viestinnän ratkaisut eivät tavoittaneet uutta ja laajempaa kohderyhmää. Uudistunut keskus tarvitsi myös kohderyhmänsä tavoittavat avajaiset lokakuussa 2020.
Liilan brändin ja markkinointiviestinnän konseptin uudistaminen lähti liikkeelle mainostoimistokilpailutuksesta. Kauppakeskustiimi loi uuden mainostoimistokumppanin kanssa Liilalle modernin ja selkeän konseptin, joka puhuttelee kohderyhmäänsä oivaltavalla ja laadukkaalla sisällöllä. Uudistukseen myötä markkinointia lähdettiin toteuttamaan tavoitteellisesti ja markkinoinnin lisäksi uuden brändin lanseeraamisessa oli vahvasti mukana lehdistöviestintä. Keskuksen opastus ja visuaalinen ilme päivitettiin vastaamaan uudistuneen keskuksen tarpeita.
Uudistuneen Liilan avajaisia juhlittiin menestyksekkäästi lokakuussa 2020. Markkinointi tavoitti kohderyhmänsä ja Liila on noussut houkuttelevaksi sisustamisen, vapaa-ajan ja harrastamisen erikoisliikkeitä sisältäväksi keskukseksi vaikutusalueellaan. Liilan yritykset ovat menestyneet hyvin haasteellisesta pandemiavuodesta huolimatta ja keskus on asiakaspalautteiden perusteella osoittautunut houkuttelevaksi keskukseksi, johon asiakkaat tulevat mielellään uudelleen.