Uusi brändi toi ARC Keilaniemelle näkyvyyttä ja vetovoimaa
Nokian entinen pääkonttori sai syksyllä 2024 uuden identiteetin ja brändin.
16. KESÄKUUTA 2025
▪ 1 Lukuaika


Jaa
Nokian entinen pääkonttori sai syksyllä 2024 uuden identiteetin ja brändin. Ikoninen kiinteistö tunnetaan nyt nimellä Keilaniemen ARC. Brändin rakentamisesta, verkkosivuston suunnittelusta ja lanseerauskampanjasta vastasi Newsecin markkinointipäällikkö Anna Pyörälä yhteistyössä Newsecin eri asiantuntijoiden ja mainostoimistokumppanin kanssa.
ARC nousi nopeasti kiinnostavaksi uudeksi vaihtoehdoksi pääkaupunkiseudun toimistomarkkinoilla. ARCin brändilupaus ”Do bigger things” kiteyttää osuvasti uuden identiteetin: Suuria ideoita ja rohkeaa ajattelua sykkivä ARC tuo yhteen ihmiset ja yritykset, työn ja hyvinvoinnin, elämykset ja innovaatiot. ARC inspiroi ja yllättää, kehittää ja kehittyy, yhdistää ja uskaltaa.

ARCin markkinointi on alusta saakka ollut monikanavaista ja visuaalisesti korkeatasoista. Markkinoinnissa on hyödynnetty laajasti digitaalista mainontaa, ulkomainontaa, videoita, printtimainontaa, visualisointikuvia ja valokuvia, jotka ovat herättäneet kohteen uuteen eloon. Lue lisää täältä.